Comitato direttivo | Lia Rumantscha

Articolo - Comitato direttivo

La suprastanza da la Lia Rumantscha

Comitato direttivo

Il comitato direttivo della Lia Rumantscha è composto da sei membri. La presidenza è eletta dall’assemblea delle delegate e dei delegati. Le tre associazioni regionali Surselva Romontscha, Uniun dals Grischs e Uniun Rumantscha Grischun Central sono rappresentate ognuna da una persona. Il quinto posto non è riservato ed è attualmente occupato dall’Uniun da las Rumantschas e dals Rumantschs en la Bassa. Il comitato direttivo nomina la segretaria o il segretario generale.

Composizione attuale del comitato direttivo

Il comitato direttivo è attualmente composto da Urezza Famos (co-presidente della Lia Rumantscha), Gianna Luzio (co-presidente della Lia Rumantscha), Gianna Duschletta (rappresentante dell’Uniun dals Grischs), Toni Vinzens (rappresentante di Surselva Romontscha), Lars Prevost (rappresentante dell’Uniun da las Rumantschas e dals Rumantschs en la Bassa) e Patric Vincenz (rappresentante dell’Uniun Rumantscha Grischun Central).

 

Fotografia: Lars Prevost, Toni Vinzens, Gianna Luzio, Urezza Famos, Gianna Duschletta, Patric Vincenz (da sinistra a destra).